maandag 22 maart 2010

UGame ULearn als test bij MarkThisDate

UGame ULearn als test bij MarkThisDate





Om even te testen of MarkThisDate bruikbaar is als tool om te koppelen aan mijn werktechnische intranet, maar even een event ingevuld.

En dat is event is UGame ULearn. Kan niet missen. Programma ziet er weer prima uit. Meer informatie via dit tooltje hieronder.

Even checken of het niet al te veel reklame oplevert. Het is gratis en soms betekent dat, dat de reklame meer plaats opeist dan de info zelf...



Dit is via het standaard tooltje:





En dit via een hyperlink UGame ULearn




Mocht iemand tips hebben voor een ander tooltje, dan hoor ik dat graag.

Ik zoek voor 'mijn' intranet een tooltje in html of als Web 2.0 app, waar ik in kan voeren naar welke events collega's gaan en wat voor activiteiten zij uitvoeren om zo een overzicht te hebben voor de andere collegae. Als het Web 2.0 is, zou het af te schermen moeten zijn, dus alleen te bekijken door collega's. En gratis natuurlijk;-)


Bedankt vast voor tips.

Rita Niland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Clicky Web Analytics