vrijdag 12 september 2008

ritanila blogt op blogger ....

Maar mijn 'main blog' blijft toch hier: http://blogger.xs4all.nl/ritanila Omdat het mijn eigen provider is en ik best tevreden ben over de functionaliteiten daar.

Omdat ik nu ook 23 dingen coach, veel mensen daar kiezen voor blogger, 'moet' ik zelf ook wel hier present zijn. Misschien wordt dit ook wel één van mijn ooit-gestartte-en-verder-vergeten Web 2.0-acties maar dat weet je nooit. Ik heb hier ooit wel eens een ander blog gemaakt en zal nog eens zoeken waar dat ook al weer over ging.

Inmiddels heb ik de gadgetbalk ook aardig gevuld en foto's, video en meer gekoppeld.
Dit vraagt natuurlijk om een vergelijking tussen allerlei blogtools. OK, maar ik beloof niets.

Groet
Rita Niland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Clicky Web Analytics