dinsdag 16 september 2008

Test blogposting by mail

Test blogposting by mail
(met conclusies achteraf tussen haakjes)

Even proberen of dit werkt. Dat zou wel makkelijk zijn, iets mailen dat meteen op je blog staat. (ja het werkt)
Er zijn twee opties, direct publiceren of uploaden en dan zelf approven als een tekst een week in de week

moet staan voordat deze geschikt is voor publicatie. Dat sudderen maakt een tekst beter en soms wat
genuanceerder. Dat is beter voor mijn werkgelegenheid, toekomst en pensioen;-) (dit was een directe)
Zou de layout ongewijzigd doorkomen? Dan is dit cursief. (ja dus)
Zouden ingevoegde plaatjes dan ook worden getoond? (nee dus, waarom is mij nog niet duidelijk).

Zou ik een melding krijgen dat mijn posting is gepubliceerd? (nog checken)
En komen allerlei lettertypes door? Dan was dit hierboven vrij onleesbaar Bauhaus. (ja)

Zou ik een foto, die gemaakt is met mijn smartphone ook kunnen plaatsen en hoe dan? Dat test ik later nog.
En een pdf mailen?
Een scan?


Afijn, nog genoeg uit te proberen.
Groet and keep on testing.... blogging...

Rita Niland

1 opmerking:

Clicky Web Analytics